X

דבר המפרסמים

לסגירה לחץ על ה X שבצד ימין למעלה

קרא חפשי - מאמרים לקריאה חפשית

פתרונות תוכנה לניהול העסק בקלות וביעילות


בזכות השימוש הנכון בטכנולוגיות שונות ניתן לארגן כל סוג של מבנה עיסקי על כל פרטיו. ניהול עסק ממוחשב כולל בדרך כלל ניהול חשבונות, לקוחות, עובדים, ספקים ומלאי; לצורך ארגון יעיל נדרשות התוכנות הנכונות ותכנית עבודה מתאימה.

שימוש בתוכנות המתאימות מעלה את את שרידותם של עסקים מתחילים, ומחזק את אמידותם של עסקים קיימים; קיימות היום עשרות חברות המספקות תוכנות ניהול מהענן, תוכנה שמותקנת על הענן מאפשרת לבעל העסק לבצע את כל הפעולות הנדרשות מכל מכשיר המחובר לרשת האינטרנט.

עסק מתקדם בעידן המודרני חייב להתנהל בצורה יעילה והיום קיימות מגוון תוכנות שמאפשרות לבעל העסק לחסוך במשאבי אנוש ולהתייעל בצורה יותר נכונה.

מערכת לניהול חשבונות היא התכנה הראשונה שכל עסק צריך, שימוש בתוכנה יעילה חוסך הרבה זמן על ניהול חשבונות ועוזר להתנהל בצורה יותר סדירה ושוטפת.

מערכת להנהלת חשבונות וניתוחים פיננסיים כוללת

  1. ניהול תזרים המזומנים השוטף
  2. ניהול התקציבים לספקים
  3. תמחור של מוצרים ושירותים
  4. הסדרת מבנה ההון והאשראי
  5. הנפקת הזמנות עבודה
  6. הנפקת קבלות + חשבוניות מס
  7. הנפקת דוחות בלחיצת כפתור

חשוב לדעת! תוכנה לניהול חשבונות חייבת להיות באישור של רשות המיסים.

בשלב השני, עם התפתחות העסק מומלץ להתחיל לעבוד עם תוכנה לניהול קשרי לקוחות, שימוש בתוכנה לניהול לקוחות מאפשרת לבעל העסק התייעל מבחינה ארגונית ולשפר את איכות השירות ללקוח.

מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM) תתרום לעסק בתחומים הבאים

  1. מעקב אחרי מסעות פרסום ברשת
  2. מעקב מכירות
  3. גיוס וניהול כוח אדם
  4. תפעול נכון
  5. שימור לקוחות וניהול קשרי לקוחות
  6. תיאום פגישות לפי לוחות זמנים
  7. ניהול ספקים, נותני שירות ומלאי

תוכנה לניהול לקוחות היא המלצה לכל עסק עם 50 לקוחות ומעלה.